Ikerketa-jarduerak

"Sem Dor"

Michael Wahrmann-en film luze proiektu bati buruzko ikerketa kreatiboa

Ikerketa ekintza hau oinarritzen da EQZEko ikasleek eta filmaren taldeak osatutako nukleo kreatibo batean, helburutzat duena Minik gabe-ren filmatze aurreko ikerketa prozesua prestatzea, garatzea eta prozesu horretan parte hartzea.

Michael Wahrmann

Ikasturtea 2019-2020: Magdalena Orellana, Aldara Pagán, Sandra García Bueno, Marcos García, Laura Moreno Bueno, Astrid Villanueva Zaldo

21-10-2019 > aribidean

Ynchausti ikus-entzunezko funtsa

Manuel María de Ynchausti Romero eta Antonio María de Ynchausti Larrauriren bildumaren dokumentazioa eta azterketa teknikoa

EQZE-ko Artxiboa graduondokoaren hiru ikaslek bat egin zuten UPV/EHUko taldearekin, ordura arte Ustaritzeko (Lapurdi) Ynchausti familiaren etxeko sotoan gordeta egon zen funtsaren lekualdaketa dokumentatu eta gainbegiratzeko.

Lan taldea:

Josu Amezaga, Josu Martínez (EHU-UPV)

Ikasturtea 2018-2019: Anna Ferrer, Nerea Ganzarain, Lucía Ferreyra

Erakunde erlazionatuak:

Universidad del País Vasco (Grupo NOR), Gobierno Vasco, Filmoteca Vasca, Gastibeltza Filmak

16-07-2019 > 20-08-2019

+ irakurri

"Jeune femme à sa fenêtre lisant une lettre"

Jean-Claude Rousseau-ren film baten ikerketa eta digitalizazioa

EQZEko ikasle eta irakasle talde batek Jeune femme à sa fenêtre lisant une lettre (J.C. Rousseau, 1983, 47 min., super 8 mm) pelikularen DCP 2K digitalizazio bat egin du, material gordinetatik abiatuta eta Jean-Claude Rousseauren beraren gainbegiradapean.

Jean-Claude Rousseau

Ikasturtea 2018-2019: Arnau Padilla, Alfredo Ruiz, Lucía Ferreyra, Carlos Saldaña, Unai Ruiz

Manuel Asín (irakaslea)

01-02-2019 > 01-08-2019

Andréi Tarkovskiren lezio galduak

Errusiar zuzendariaren soinu-grabazio ezezagunen zaharberritze, ikerketa eta dibulgazioa

Tarkovskiren gertuko lankide baten artxiboan zinemagileak eman zituen zinema-lezioen 90 orduko iraupena duten grabazioak aurkitu dituzte. Elias Querejeta Zine Eskolak, Tarkovski Institutuarekin batera, grabazio horiek ikertzeko, zaharberritzeko eta zabaltzeko helburua duen proiektu batean parte hartuko du.

Masha Chugonova
Andréi Andréievich Tarkovski